کی فهمید تو دنیا دردم چیه؟؟؟


.عــــــــــشق

با توام بفهم دلگرمی میخواهم نه سرگرمی ...

شاید تنها جایی که راحتم و میتونم اروم حرفام رو بزنم همینجاست

 

 

 

شاید برای تنها کسی که میتونم حرف بزنم خودمم

 

 

 

شاید آینه شاید تو شاید دفتر چه خاطراتم

 

 

 

دارم تو خودم اهسته اهسته میشکنم و هیچی از شکستنم خبر نداره

 

 

 

یه بغض به بزرگی یه سیب راه گلوم رو سد کرده راه نفس کشیدن رو برام سخت کرده

 

 

 

هرچی از ته دلم نفس عمیق میکشم بازم اروم نمیشم

 

 

 

داغونم

 

نمیدونم چه جمله ای باید بگم تا حسم رو بتونم بیان کنم ... .... ...

 

 

 

ترجیح میدم خفه بشم و هیچکس نگم مثل همه ی روزای زندگیم



نظرات شما عزیزان:

انا
ساعت14:27---31 مرداد 1393
لایککککککککککککککک


محمدرضا
ساعت11:22---14 مرداد 1393
رد پايم بي صداست عشق من بي انتهاس ...
رد پاي اشكهايم را بگير تا بداني خانه عشق كجاست


بهار
ساعت22:36---22 تير 1393
هیشکی دردمونو نفهمید همه با دل و جون نمک زدن...

aliparsa
ساعت10:31---22 تير 1393
بهم گفتن میدونی درد یعنی چی؟؟؟؟؟؟آه دردناکی کشیدم و گفتم تا حالا پشت ماشین عروس عشقت بوق زدی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

حمید
ساعت21:15---21 تير 1393
از وبلاگ زیباتون تشکر می کنم...

خیلی قشنگ است


کیمیا
ساعت16:57---20 تير 1393
عالیه وبت

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در چهار شنبه 18 تير 1393برچسب:,ساعت 17:17 توسط آرزو| |


Power By: LoxBlog.Com